torsdag 12 december 2013

viktiga texter om skräp och ditten och datten.

"Viktiga texter om skräp och ditten och datten" heter ju den här bloggen. I dag är jag så himla trött så jag vet inte vad jag ska skriva så jag tänkte att jag gör just det som bloggen heter.

Alltså här kommer nåt som jag kategoriserar under "viktiga texter"

Idag googlade jag på "populära bloggar" och stötte på nån som kallade sig paow, hon har jättemånga läsare och jättestora läppar och vill ha en katt. Dessutom la hon upp ett filmklipp från Bingo Rimérs studio där Paradise Hotel-deltagarna blev fotade.

Under kategorin "skräp" lägger jag upp en skärmdump från den där filmen. Jag vet inte om ni lägger märke till något som en kan störa sig på vad gäller klädval, placeringar av personerna på bilden, kroppsspråket etc. Jag la märke till något som störde mig.
"Ditten och datten"
Idag jobbar jag med att lyssna med ljudklipp på barn som pratar om flykt på olika vis. Jag är trött och bakis. Jag har nästan ingen mat hemma och jag är hungrig. Jag fryser. I morgon ska jag och LillS till Tekniska museet och spela gamla tvspel. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar