måndag 25 november 2013

En helg med sjuk humor

Teater Kaiserin har spelat in en pilot i helgen. Vi tänkte att nåt produktionsbolag säkert kommer vilja köpa in en hel serie skojprogram av oss för att skänka svenska folket glädje i dessa bistra tider.

In front of a live studio audience standupade Stand up Marie, Marie Jonsson. Det var roligt för mig men inte för Marie. Här är hon backstage:


Vi klädde ut oss till Björk och dansade i skogen:

Sen blev jag sjuk.
På tåget upp till Falun - ja det var där vi spelade in - kände jag det, halsontet, sen fick jag feber och sen var jag sjuk hela helgen. I natt har jag snorat så mycket så jag är alldeles skinnflådd på näsan. Det är faktiskt väldigt synd om mig.
Ni hens snackar om att föda barn men ni skulle bara veta hur det känns när jag är riktigt förkyld.

Dagens inredningstips:



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar