lördag 14 april 2012

lakritsfestival

Nästa helg är det som vi alla vet lakritsfestival i Stockholm. Samma helg spelar lillS på DrInk.. Samma helg åker jag inte på L-beach i tyskland utan förmodligen åker jag till L-beach ute i skogen hos Mando.
På tal om Mando så fick jag ett par hemmastickade tights av henne. Dom är turkosa och ska handtvättas. Jag har dom på mig as we speak, so to speak.
Oj, nu ringer Sokawe...,Hon ringde för att varna  för Västtrafik-kontrollanter. Tur för jag har nämligen börjat bli en riktig tuffing sen jag flyttade till Stockholm och blivit en plankare! Jag hade planerat att planka i gbg också, jag är  på väg dit nu men kommer alltså förmodligen inte våga planka efter att ha hört den här fasansfulla nyheten.
 Puh det var riktigt nära ögat att jag åkte dit.

När jag bodde i Göteborg så plankade jag, ibland utan www.planka.nu och ibland med. Jag vill gärna stödja, dom är bra men jag insåg efter några fast-tagningar att jag förmodligen gjorde dom en björntjänst genom att vara med.

Förresten sitter jag i 1 klass. Det är tyst och trevligt här sånär som på min dators surrande, den överljuder tågets tuffande faktiskt. Imponerande mycket läte från en sådan liten dator.

Häromdagen sa min yngsta bästa kompis att hon vill bli som jag när hon blir stor. Jag blev väldigt glad då.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar