lördag 17 mars 2012

jag har blindtarm

igår hade jag oxå ont i magen och så hade jag feber. Min ondskefulla bror sa åt mig att kolla upp det. Jag sa att jag inte ville. Han tvingade mig att ringa sjukvårdsupplysningen (1177-rekommenderas varmt). Dom sa att jag skulle åka till St Görans akutmottagning. Då började jag gråta och sa att jag inte ville. Då sa sjuksköterskan Gun att jag skulle det och så kopplade hon mig till sjuksköterska Inggerd på St Göran och hon sa att jag skulle komma. Då ringde jag mamma och grät och sa att jag inte ville. Hon sa att jag skulle åka. Sen gick jag vilse i en park mitt i natten, kl 21 ungefär. Sen hittade jag till sjukhuset. I receptionen sa jag att jag var tvingad att åka hit men jag nog bara var förstoppad, hon frågade när jag bajsade senast, jag sa "igår" (fast jag ljög, egentligen hade jag bajsat lite på morgonen oxå). Då sa hon att det nog inte var förstoppning och så tog hon 400 kr från mig. Dom ville bara ha mina pengar tänkte jag då.
Sen fick jag sitta och vänta och vänta.
"hallå hallå är det någon där"
"hjälp mig. hjälp"
"vad är det här"
"ajajajajajajaj aj aj aj"
"kan man få lite kaffe. Hallå, kaffe, kan man få lite kaffe"

ropade tanterna som låg på britsar runt omkring mig.

Sen fick jag ta blodprov och sånt och sen kom doktorn och sa att jag hade inflammerad blindtarm. Sen åkte jag hem.

2 kommentarer: