torsdag 8 mars 2012

dammsugare mitt ibland mig

Här sitter jag och äter tortillachips. På jobbet. Det är gott.
Jag har ätit några chokladdigestive idag oxå men har nu börjat fundera på att äta sånna dammsugare-punch-kakor. Ni vet Punssirulla som de heter på finska.
Det ligger ett helt paket framför mig, minus dom 2 jag åt i går. Det här är mycket jobbigt. Jag har nämligen bestämt mig för att vara lite nyttig. Ja, ni hörde mig! Jag ska gå på kakdiet, jag har varit på kakdiet sedan i går eller i förrgår. Det har gått sådär.
En dammsugare kan ju inte vara så farligt?
Snart är det dags för Kaiserins radiohumorshow. Jag har hittills skrivit:
standup marie
standup marie-sexsamtal
flaggmannen (den texten har jag lämnat över till lilla damp nu)
Konungakrönikan om Erik XIV (14e) (den tog jag från lilla damp som börjat på den)
skvaller med whitney houston
tvillinghoroskop
prostatasystrarna 1 och 2
det okända, men den tröttnade jag på så den ligger i ide ett tag.

Vi får la se vad som händer och fötter (göteborska)

Jag ska kanske jobba lite nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar