fredag 30 mars 2012

flux är döende

Idag fick jag besked att fluxshop måste läggas ner. Det är trist. Jag gillar att jobba där. Det är en rolig butik som tar in massa spännande saker och samarbeten med bra konstnärsfolk/deisgners/modeskapare....
Jag slutar sista maj. Fast OBS! Fluxshop.se kommer leva vidare.

Jag: Eva
Under mitt samtal med chefen så ringde ett annat jobb och sa att jag ska jobba i östersund i sommar som  som eva i 5 myror är fler än 4 elefanter. Jag börjar 11 juni och slutar i slutet av augusti. Det var ju kul. Det innbär att jag är arbetslös i flera dar. Då tror jag att jag vill åka med ghorm på semester nånstans.

Framtid?
Jag är lite orolig bara för min framtid. Framtiden är oviss. Jag är nervös. Men nu tar jag nya tag, kanske det är dags för maria att söka jobb? Jag har hört att man kan göra det. Det är visst så att man inte kan förvänta sig att jobben kommer till en utan ibland måste man anstränga sig lite. Hmmf, en skymf mot mitt kändisskap. Ska jag verkligen behöva det? Vet dom vem jag är?! Jag är standup Marie. Jag är komik. Jag är Jesus.

3 kommentarer:

  1. du är bäst och ett geni
    från en anonym

    SvaraRadera
  2. Jag tror att du kommer ha ett asfett kul jobb när du kommer tillbaka till stockholm i augusti. Helt utan ansträngning har det flugit in i käften på dig.

    SvaraRadera
  3. Jag är standup Marie. Jag är komik. Jag är Jesus.

    Hahahaha!

    SvaraRadera