onsdag 16 maj 2012

regn och feber men ingen spya

Jag är kvar i Göteborg och jag varken kräks eller bajsar i brallan som vissa andra...
Men det är inte bara stora döden och lilla damp som mår illa, idag när jag hade varit och träffat sigsag så gick jag förbi Sokawes göteborgsvåning för att hämta post. På vägen upp för trappan som leder upp för berget stod en kille och lutade sig mot räcket.
Sen började han kräkas. Han kräktes ca 3-4 gånger under loppet av bara några minuter. Det är synd om människan, synd om alla som inte är immuna mot sjukdomar som jag är!

Det var fint att träffa sigsag, vi fikade och pratade och det var flera månader sen sist.

Förresten så regnar det i göteborg. Det är inget kul. Jag blir blöt fasten jag har regnjacka, en blå och fin regnjacka har jag, men det blåser regn i ansiktet och mina ben blir blöta. Stackars mig. Min lågintensiva halsinfektion vill inte ge sig heller. I går och idag har jag haft feber och kännt mig svag.  Men som den positiva kraft jag är så tycker jag bara det är bra att halsåkomman pikar  för det betyder att jag kommer bli frisk! aha! 1-0 mig.

Förresten fick jag en kamera och ett halsband och ett armband av vampyrprinsen för hon har varit i amerika.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar