lördag 26 maj 2012

hiss,glass,öl

Förra veckan gick Sokawe och jag en kvällspromenad och gjorde 3 st upptäckter!
1. Världens snyggaste hiss finns i ett hus väldigt nära där vi bor. ca 1 min promenad
2.  62ans buss har viloplats nära oss. ca 4 min promenad
3. Ett dygnet runt öppet taxifik/korvmoj finns där oxå. ca 5 min promenad

I morse var jag tvungen att visa punkt 1 och punkt 3 för lillS.
Han tyckte hissen var snygg för den har rundade hörn, han upptäckte 62ans buss själv utan att jag sa nåt och han blev väldigt glad över korvmojtaxifiket för där inne fanns flipperspel, 4 st.
Det visste jag att han skulle bli. Det var därför vi gick dit.
Vi åt glass och drack kaffe till frukost.
Jag är dålig på flipper. Det är trist. Jag är även en dålig förlorare men jag jobbar stenhårt på att inte visa det för LillS.

Idag ska jag på skolavslutningshäng i parken. Jag har köpt alkoholhaltig dryck, 6 st.
Jag ska bli full och kräkas sen ska jag cykla hem. Det blir kul.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar