torsdag 31 maj 2012

Pizza i Norrpan


Jag har precis varit i Norrköping, Peking, Mina drömmars stad.
Mamma och jag har gjort nästan alltihop ihop.
Jag har lekt hundtränare. Jag har varit på stan och köpt en randig bikini. Jag har druckit latte.
Jag har ätit pizza och druckit colalläsk.
Till pizzerian kom hela familjen (förutom pappa för han visste inte att jag var här för jag är sur på honom så jag sa inte att jag skulle hem)
Det var mormor, moster och kusinerna:
Brakarn, Ronny och ragge, Koi,fashionistan och Lars winnerbäck och ronny o ragges tjej XoXo



Koi höll på och tjata på mig att jag skulle skriva om honom i min blogg. Tjat tjat tjat det var det ända han gjorde.
”snälla skriv om mig, skriv om mig i din blogg”
jag ba:
”ja kanske”
han ba
”men snälla, kan du inte skriva om min tatuering och om min solbränna”
”fy fan så himla art deco” sa fashionistan.

(namnen är fingerade)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar