tisdag 1 april 2014

Åsele Wärdshus - I love you!

Efter en 12 timmars arbetsdag kom vi slutligen fram till hotellet som skulle inhysa oss för natten.
Det började med ett snyggt nyckelskåp i receptionen. Sen kom jag in på mitt rum, det visade sig vara världens snyggaste rum!!!!! WOOOOhooo!!
 I restaurangen fick vi specialgjord vegmat för specialpris för hotellgäster: 29 kr för en hel härlig måltid.
Sen hittade vi en snygg maskin på väg ut. Jag testade min känsel, den var medelmåttig.
 Sen hittade letade vi oss genom allrum och gångar, gick förbi en orgel, ett solarium och ett relaxrum med brasa, sköna stolar och så lite gymcyklar. Slutligen hittade vi en plastbastu, Kubrick-style.

Nu sitter jag i mitt hotellrum med utsikt över snötäckt skog och sjö.
Heja Åsele!! Heja Åsele Wärdshus! Hit vill jag komma igen.

ps. jag har badkar. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar