måndag 7 april 2014

borås

Idag spelade vi i Borås. Eftersom vi ska va här hela veckan så slapp vi riva scenen så vi fick gå hem efter en alldeles lagom lång arbetsdag på typ 8 timmar! HURRA! 
I morgon har vi sovmorgon för att vi  - eftersom vi ska va här hela veckan slipper bygga upp den varje morgon!
Bilden hittade jag på borås.se, i förgrunden kan vi se Carl Fredrik Reueterswärds skulptur "Var rädd om jorden" 
Efter jobbet idag har jag: ätit godis, kollat på sherlock holmes på netflix, somnat ifrån sherlock holmes på netflix, vaknat, pratat med sokawe i telefon, lagat middag i hotellets sunkiga kök, ätit middagen med den enda gaffeln som fanns, umgåtts med kollegorna, tränat på hotellets gym tills det kom 2 män och jag blev blyg och osäker och smet, skype-jobbat med sexologi-saga om vårt LUST-projekt som nu har en facebooksida!  www.facebook.com/lustprojektet  .

Nu ska jag kolla på Sherlock Holmes på netflix sen ska jag sova. Var sover jag, undrar ni?
På Hotell Sköna Nätter så klart! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar