lördag 5 april 2014

Ledig lördag

I går kväll kom jag hem från norrlandsturnén. I dag har jag en ledig dag. Skönt.

Idag har jag gjort, vad jag kallar, en hemsida. Det är manne o jag som har ett proffsigt konstprojekt som vi nu ska börja marknadsföra. 
Vi har redan spelat in flera kortfilmer (kommer läggas upp snart på ett internet nära dig), vi har gjort musik, uppträtt som djs och framförallt har vi klätt ut oss och lekt sexiga lekar hemma i mannes lägenhet. 
Här är hemsidan: http://manreas.blogspot.se

Så här ser den ut:


Sen övningskörde vi. Jag åkte runt på både stora o små gator, det hela var mycket spännande. 

I veckan spelar jag alltså på Borås Stadsteater skolföreställningar på vardagarna och offentligt på lördag, den 12e. Det skulle ju vara alldeles underbart om just DU ville komma o titta. Endast 50 kr för en biljett.
Här kan du köpa biljetter: 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar