torsdag 4 oktober 2012

kritik från självkritisk läsare

Nu har jag läst i genom några blogginlägg och måste bara komma med lite kritik.
Varför skriver du så korta meningar hela tiden? Det blir svårt att läsa bloggen då tycker jag. Kan du inte skriva lite längre meningar och tex om något intressant. Allt är så himla kryptiskt hela tiden. Om du vill ha läsare på bloggen så måste du marknadsanpassa dig lite. Vad har du för målgrupp? Vad vill du säga med bloggen?
Tex läste jag i början av bloggen att du ville skriva kreativa texter. Du lade även upp bilder du gjort helt själv. Dom var fina tycker jag, varför gör du inte mer sånt? Och alltså du skriver verkligen inte några kreativa texter längre. Den där om florentin och sokawe, lilla damp och ghorm var ju jättebra. Mer sånt.


Mvh jag själv


2 kommentarer:

  1. hej du självkritiska läsare.
    Varför läser du min blogg om du tycker att den är så dålig? Jag får väl skriva som jag vill. Min målgrupp är dom som vill läsa min blogg och tycka om den som den är, min målgrupp är inte tråkiga surpuppor som inte har nåt annat o göra än att klaga på oss hederligt arbetande bloggare. Tror du jag gör det här för nöjes skull? Nä, så klart skulle jag vilja skriva långa, härliga inlägg i den kreativa andan som jag en gång trodde att jag skulle göra. Men jag har ju ingen inspiration.
    Skit på dej

    SvaraRadera
  2. hej "Grude". Du överreagerar tycker jag, jag ville typ va schysst och peppa lite och du ba blir helt otrevlig. Jag skrev ju att jag GILLAR dina bilder och fantasifulla texter.
    Skit på dej själv, jag har hört att du gjort det på riktigt i vuxen ålder så du kan väl göra´t igen.

    /självkritisk läsare

    SvaraRadera