måndag 1 oktober 2012

Jag har shoppat

Jag har köpt en ny dator! Det är första gången jag spenderat så mycket pengar på mig själv. Jag är en fattig, sparsam kulturarbetare som egentligen tycker att en kan klara sig utan materialistiskt krafs men jag är trött på att aldrig ha teknik omkring mig som funkar. Hur ska jag kunna jobba effektivt om jag inte har en dator som är bra?
Jag som frilansande företagare med olika projektupptåg behöver fungerande teknik omkring mig så att jag kan arbeta. Jag har köpt en filmkamera också. Så att jag kan dokumentera mitt arbete med metodhandboken och de andra projekten. Dessutom så har Kaiserin fräscha, spexiga idéer så jag måste ha en kamera för att kunna jobba med Kaiserin på distans.
Har ni förresten sett Kaiserins nya hemsida?



1 kommentar:

  1. Jag testar att kommentera min egen text eftersom Sokawe återigen har klagat på att en inte kan göra det. Jag är alltså inte inloggad nu på bloggen. Bara på facebook. Jag tror att det funkar.

    mvh grude er egen bloggerska på nätet

    SvaraRadera