måndag 16 januari 2012

jag har två medlemmar

jag har två medlemmar på min blogg. Vad detta betyder vet jag inte men jag är mäkta stolt. Ni vet vilka ni är.
Frågan är varför Kalina inte är medlem fast hon är den som faktiskt följt min blogg lite grann. Hon kan läsa den utan att vara medlem, eller?

Jag är på väg till stockholm från göteborg.
I Göteborg har jag gjort följande:

  • haft kaiserinmöte
  •  blivit full i gäng och åkt hem innan 00 och somnat till läkarroman-högläsning av lilla damp.
  • varit personlig shoppare och lyckats fenomenalt med mitt uppdrag även om jag nästan grät framåt slutet av trötthet, stress och svält. Men lilla damp hon bara log för hon var glad och nöjd och då var jag glad och nöjd.
  • spelat in infofilm
  • varit musa
  • haft ett långt och viktigt och utmanande och peppande kaiserinmöte

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar