torsdag 19 januari 2012

jag är en globetrotter

Jag har varit i Göteborg två gånger den här veckan. I morgon åker jag till Göteborg. Nästa vecka ska jag bara vara i Stockholm. Veckan efter om allt blir som jag vill så åker jag till Alperna för att spela in reklamfilm och bli rik. 
Som den lyxhustru jag är så tas jag med till p3guldgalan i morgon. Där ska jag dricka champange och gå i galaklänning i starkt rosa. Jag ska ha örhängen och läppstift. Jag ska äta snittar. Jag ska mingla. Mingel, mingel, mingel.
Jag ska dansa. Dansa dansa dansa dansa.
Jag ska bo på 5stjärnigt hotell med jacuzzi och tv i badrummet. Jag ska bada. Bada bada bada.
Jag ska äta hotellfrukost. Äta äta äta.
Jag ska uppträda på p3guldgalan. Jag ska sjunga en sång jag skrivit själv. 
Japp

2 kommentarer:

  1. jag är avensjuk. jag ska va hemma och titta stumt iun i väggen. jag vill också va medlem i din blogg.

    SvaraRadera
    Svar
    1. jag vill ha dig som medlem. men hur?

      Radera