onsdag 8 oktober 2014

vardagen

Jag har funderat en del över vardagen på sistone. Den är inte så rolig. Jag är inte så rolig på vardagen. Det tycker jag känns tråkigt. Jag gör ingenting. Jag orkar inte. Vad gör andra människor? Hur orkar dom göra saker? Gör dom saker? Har dom roligt?
Jag tycker jag är en lyckligt lottad person på det viset att jag har ett väldigt roligt och givande jobb där jag också känner att jag gör nytta. Det känns bra. Men sen efter jobbet är det som att det inte finns någon energi kvar.
Träning är ju bra har jag hört. Men jag orkar inte. Och eftersom jag bygger eller river scen i ca 3 timmar per dag, värmer upp /stretchar ca 40 min och spelar fysisk teater i 2,5h per dag så tycker jag liksom att jag tränat nog. Sen skulle jag ju kunna ta hand om kroppen lite genom annan träning men, jag orkar ju inte. Jag sa ju det, jag har ingen energi.
Godnatt. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar