fredag 31 oktober 2014

jag hatar människor

Med jämna mellanrum brukar jag titta på filmer/dokumentärer, läsa artiklar, böcker eller liknande om hur människor behandlar djur världen över. Det kan handla om köttindustrin, pälsindustrin, djurförsök, ja ni fattar.
Igår såg jag - efter att ha våndats länge inför det - Blackfish - filmen om Sea Worlds plågeri av späckhuggare
.

Som så många gånger förr kom jag fram till att människor är ondskefulla helvetesidioter och i sin jakt på pengar o makt alltid väljer att utsätta allt annat levande för lidande - djur, natur och andra människor. Detta får mig att hata så mycket att...ja, jag vill liksom döda dom. Dom enda goda människorna är dom som försöker få stopp på dom onda.
I dag gick jag in på Petas hemsida och tittade ca 15 sek på den här filmen:
Jag fortsätter att hata. Är det nån som har nåt gott att säga om människor? Är det någon som kan ge mig hopp? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar