tisdag 28 januari 2014

Lusten i Malmö

Hej bloggen.

I Torsdags spelade vi "Den okända resan" på Stjärnkalaset. Efter bara fyra dagars rep lyckades vi få ihop de första typ 40 minutrarna av pjäsen, det blev som en trailer kan en säga.

I helgen har jag varit i Malmö. På lördagen planerade Saga och jag inför söndagen. På söndagen hade vi gruppsamtal där vi diskuterade sexuell identitet, drömscenarior, sex-livslinje, lust och njutning, jag vs  jag i relation till andra och samhället. Det var så himla intressant.
I måndags (alltså i går) spelade Saga och jag in lite pod. Vi var så himla trötta i huvet efter att ha pratat sex hela helgen så jag vet inte om det kom ut nåt smart. Snart ska vi klippa i det inspelade materialet och sen ska vi spela in mer och så småningom kommer vi lägga upp det på internetset.

Vi har tex pratat om

att bebisar kan få orgasm medan de ligger i magen. Fast sen lärde jag mig att det kanske inte men i alla fall så att pojkbebisar har fått erektion i magen.
att i västerländsk kultur definieras ens identitet utifrån hur en vill ha sex…typ jag ÄR det sexet jag har. Typ hetro, homo….men i andra kulturer GÖR en sexuella handlingar, alltså en behöver inte vara hetro bara för att en provar heteosex en gång.
Vi har också pratat om grupponani och att leka nakenlekar som barn.

Tack till Kontxt  för att vi fick sitta i era lokaler och för att alla var så himla snälla. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar