tisdag 7 januari 2014

Halogen-vinter

Vill du åka på solsemester för att komma ifrån "mörka, kalla Sverige"? 
Har du varken tid eller råd med det? 
Då har El Grude lösningen för dig!
Kom och hälsa på mig i min källare och få både ljus och värme!


Jag har  köpt en bygglampa till källarn. Det har varit så mörkt här nere att vissa av mina vänner inte vågat komma hit men nu lyser det med 400 watt och 8550 lm - för er som inte vet vad det innebär kan jag berätta att det lyser väldigt mycket!
 Det är så upplyst att jag tror det är sommar. Dessutom ger den i från sig massa värme, det är skönt. Kanske till o med att jag får D-vitamin på köpet.

ps. jag har även en värmelampa men den luktar lite bränt när jag använder den. Vi kan i och för sig låtsas att du har bränt dig i solen om du vill.


Jag har också sprit, glögg, bubbel, sensuell massageolja och ett värme-element. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar