onsdag 19 september 2012

pengarna rullar ut

Idag är jag effektiv med mitt spenderande. Jag har köpt tågbiljetter för 1070kr tur o retur sthlm-gbg.
Jag har även gjort en tillfällig adressändring så att min kära ömma moder kommer få min post medan jag är i tokyo och roar mig.
-VA? TOKYO? ska du till japan?
-Ja, visste du inte det? jag ska ju till japan i oktober och chillichilla.
-Vad då chillichilla? Vad ska du göra där egentligen? Berätta, berätta snälla Grude, berätta!
-okej jag ska 1. utforska japansk teater. 2. hänga med lillS och


oj oj oj just som jag skriver detta inlägg om japan så ringer flygbolaget, jag blir förvirrad och kan inte längre förstå svenska och vi pratar engelska tills jag förstår att jag kan prata svenska. Flygrutten ändras lite bara, ingen fara, jag kommer komma både fram o tillbaka till japan. Bara lite längre väntan i Moskva innan jag kommer hem. Puh. Skönt.


okej nu fortsätter den otroligt spännande historien om vad jag ska göra i japan...

2. hänga med lillS och medverka i hans blogg, nej jag menar pod. jag skrev fel.
3. träffa en vän till mig som kommer va i japan i3 av de veckor som jag är där.
4. gå på stan.
5. äta mat.
6. vara lång.
7. vara nervös.
8. gå vilse.
9. vara glad.
10. skriva blogg
11.jobba med projektet

ja lite sånt helt enkelt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar