söndag 16 september 2012

jag ger mig min morgon, jag ger mig min dag

om jag var vaken skulle jag ge mig allt det där jag aldrig ger mig men du jag har faktiskt suttit framför datorn heeeeela dan och fyllt i ansökan på pengar jag inte kommer få. Jag är mer i sömn än i vaket tillstånd. Men vad duktig jag är!
Jag vet inte hur jag ska göra pdfer på min dator, för jag har program som jag inte förstår. Som vanligt ringde jag min bror och lillS, ingen ville hjälpa mig att omvandla mina dokument till pdf. Taskigt.
 Jag ringde en  lagom bra kille som sa att jag skulle ladda hem open office så kunde jag göra det själv, istället för att han skulle göra det. Vi styrde upp en plan A, en plan B och en plan C utifall att.
Vad händer? Jo jag lyckades ladda hem open office, föra över texten, omforma till pdf, skicka in ansökan, allt detta på endast 3 ynka timmar av mitt liv. Det var det värt, vilken investering. Nu kommer jag ju i all framtid kunna oforma textdokument till pdfer. Wow!

Wow också för att jag suttit sedan 10 i morse med denna ansökan. 10 timmar, ingen dusch och ingen tandbostning senare så tror jag minsann att jag ska fira med öl och Ella Bieber.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar