onsdag 25 juli 2012

lilla damp o tant gredelina

Idag får jag besök av lilla damp o tant gredelina. Det ska bli kul. Dom ska komma hit o leka med mig och göra mig lycklig.
Igår satt jag på en uteservering. Jag gick från jobbet för att träffa mina vänner, alltså vänner som jag har! Det kändes häftigt på nåt vis, att ha vänner som en kan träffa efter jobbet, vänner som inte är från jobbet o jobbar på jobbet o som jag inte egentligen känner. Det var Anders o Annika jag träffade, dom är här o hälsar på. Jag drack öl och cola läsk och åt en focaccia.

Igår efter jobbet så tränade jag, tyvärr utan tillgång till hopprepet.
Suck, hur ska jag kunna hoppa 65 dubbelhopp på raken om jag inte får öva? Jag ska testa att gå dit i dag igen, efter jobbet.
 I dag är det min 7e jobbdag, det kanske inte låter så mycket men det är det. Hela dagen är det 110% som gäller. 110%,  hörde ni! Så mycket finns ju inte ens, jag måste alltså ge mer av mig själv än vad som är fysiskt möjligt. Jo minsann, nu kanske ni förstår att 7 dagar är mycket. Alltså jag har då hittills gett 770% av mig själv utan att ha tillgång till en endaste vilodag. Det är ju helt sjukt.

Igår åt jag kinamat med jobbkompisar. Jag gillar inte ens kinamat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar