lördag 12 november 2011

Ensam 2.

nyss skrev jag Ensam-inlägget men jag känner mig inte riktigt färdigskriven. Jag sitter alltså på flux shopen. Mörkret är påtagligt utanför fönstret. Jag fryser. Jag är trött. Jag drack öl igår. 4 st, så det är inte svårt att förstå att jag är rätt jädra bakis idag...
Nä men jag är trött, så där så jag vill gråta. Tröttgråt. Lyssnar på deppig musik. Det känns bra. Men jag är inte deppig, bara trött.
Idag är jag i konflikt med mitt inre.Det är för mycket vänner som vill umgås med mig, för jag är en sån underbar person, men jag blir förvirrad då. Jag vill vara hemma o mysa med en vän men så vill jag oxå träffa andra vänner på unga klara. Jag vill även vara lite piggare.
I går var jag och LillSimon på vernissage. Det var hans kompis som hade den. Han hade gjort snygga grejer. Vilken duktig kille.
Johans Olle o Sebastian var oxå där o vi blev ett helt gäng som gick till Boulehallen Ugglan och sen kom MatteLisa och alla var rätt glada men sen gick vi hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar