onsdag 16 juli 2014

intensivkurs

ok. nu är jag tillbaka i övningskörningstider igen. Jag kör bil varje dag nu. Det går framåt. långsamt.

Så tänkte jag skriva. Det gjorde jag också men sen insåg jag hur extremt tråkigt det inlägget hade blivit om jag bara slutat efter "långsamt". Va, då kunde jag ju lika gärna strunta i att skriva överhuvudtaget. Ni fattar säkert att jag är i en period då jag inte bloggar så mycket.

en kul grej jag kan berätta är att jag var på bästkusten häromveckan. Kaiserin lekte loss inför våran urkultsspelning. Det var skoj men också slitigt. Funderar du på att åka till Urkult men inte riktigt bestämt dig ännu? Då kan jag berätta för dig att du verkligen borde åka, vi har nämligen utomordentligt bra upptåg planerade. Tex kommer du få se:
vårt klassiska live i ny tappning
the new composters
cirkus
cheerleaders
professorer
sport
gud
dansbattle
ketchup
cykelstyre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar