måndag 13 maj 2013

Sommaren är här och jag blir ung på nytt

I helgen var det ju hur mycket som helst som hände. Jag hann inte allt jag ville. men  jag gick på feminsistiskt forum och lyssnade på intressanta prat. Jag hängde med den coola i RRC-rap, A-thounge. Skitskön dude.
Sen dansade vi som djur, gick på far o son och sen gick vi på efterfest hos någon vi kan kalla Cirkeln. Vi sov över där, det var coolt, jag var vaken hela tiden enda till morgonen.
I går "gled" vi runt på söder. Det var också coolt. Vi "käka frulle" vi "hängde", vi "tjacka pizza", vi "slappa i vitan", "tog middagslur", "drack läskeblask och åt tårta", gick "hem" o åt, "kolla film", "däckade"

2 kommentarer:

  1. Yo! Måste bara säga att jag är grymt impad av att du hängt med A-thounge. RRC-rap är det fetaste som hänt svensk hip hop sedan Edvard Persson räppade om livet i SKaune back in tha dayz.

    http://www.youtube.com/watch?v=KAfoNpaL4_w

    SvaraRadera
    Svar
    1. wow, ja! du har så himla bra smak, jag håller helt o hållet med!!
      /hemlig bloggerska

      Radera