onsdag 1 april 2015

Min hemlighet

Hej.
Jag har hållit det lite hemligt för jag visste inte riktigt hur det skulle bli, om jag ville "gå ut" med det eller inte... I går gick "Min Hemlighet"  på 3an med mig i huvudrollen.



Jag grät hela tiden under inspelningsdagarna på flit, blev lite rädd att jag skulle bli den nya "helena bergström" men dom klippte ihop det så bra så det kändes inte för mycket.

Om du vill se mig ha sex och prata o va ledsen så kan du göra det här:

tv3 Jag har sex och mår dåligt



citat från folk om mig:

DJÄVLAR vad bra du var i filmen på tv3 igår!!!! Blev grymt imponerad och rörd av att en ungdomsbekant blivit så bra som du var!!

Något av det bästa jag sett svensk film producera faktiskt. Otroligt trovärdig monolog samt dialog! 

Du är så jäkla bra.

Tjohooo! Vad bra du är! Du är bäst!

MERA MERA JAG VILL HA MERA

Du var Skit braaaaaa . Jag gick på det och TÅRÖGD. 

här kommer man hem från Quiz o så är Maria på TV!!

Ok då, dom flesta citat kommer från familj o vänner men vaddå, det är ju citat!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar