söndag 17 juli 2011

Alla jävlar ska lida. Dom ska brinna. Dom ska dö. All a ska dö.
Jag ska få dom att försvinna o jag ska hämnas för att ingen jävel bryr sig o då ska jag skratta. Dom ska få se när dom går där i sina kläder o knulllar varann o pratar massa skit. Då Då händer det Ingen ska ana. Jag ska hänga dom.jag hatar dom. Inget ska finnasFuck fuck fuckfuckfuck fuckfuckfuckfufkf ickfuckfukfuckfukc k fuckjävladö ööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö öööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööööö jag ska plasera sprängämnen i tunnelbanan Jag ska skjuta deras barn jag ska knulla sönderdom allihop och dom ska gråta. Det ska va blod och jag ska va blodig men det är deras blod och jag ska inte känna nånting. jag är smärta, jävla skit
Jag hatar så mycket Jag vill dö. Dom fattar inget och dom ska lida. Jag vill inget mer. Jag vill inget. jag vill försvinna.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar